Skip to main content

HAllo,

 

Ik heb alle tips van het forum al een keer geprobeerd maar mijn tweede tv ontvanger blijft de foutcode 36 geven. Waar ik hem ook aansluit of hoe i khet ook doe. Graag ontvang ik dan ook een vervangende ontvanger

 

Alvast bedankt.

Harrie Alkema

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @harriealkema, welkom bij ons op het forum. Heb je deze tweede ontvanger al een tijdje niet gebruikt? We zien deze foutcode vaker als een ontvanger nog een oudere versie van de software heeft en niet wil updaten. Zou je het serienummer van deze ontvanger ook nog aan je forumprofiel kunnen toevoegen, bij "Persoonlijke opmerkingen” en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik er met je naar kijken. 


Ik heb nog geen reactie van je gezien @harriealkema, is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als dat nog niet zo is kan je jouw profiel nog verder invullen zoals in mijn vorige bericht genoemd en een seintje geven.


Hoi Jasper,
 

Deze ligt al 5 jaar ongebruikt in de kast en wilde ik nu gaan installeren
Serienummer is m11545tn6235


Dank je @harriealkema, ik doe een verzoek om deze te laten vervangen. Als dat gelukt is krijg je een sms'je met de details van het servicepunt waar je de ontvanger kunt omruilen. Als ik er een terugkoppeling op heb deel ik dat ook met je, maar de kans is groot dat jij het sms’je eerder hebt. Het kan ook zijn dat je huidige ontvanger opnieuw om het abonnementsnummer en de pincode vraagt, als dat gebeurt kan je die invullen en verder kijken. Laat je weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?


Hier ben ik weer @harriealkema, ik heb een terugkoppeling gekregen dat er een nieuwe ontvanger is verzonden. Zaterdag zal je hier ook al een sms'je over gekregen hebben met de details. Vanmiddag na 14.30 zal je 'm om kunnen ruilen op het genoemde servicepunt. Daarbij hoef je alleen de stroomkabel als extra in te leveren, de afstandsbediening kan je thuis laten liggen en voor de nieuwe ontvanger gebruiken.