Skip to main content

Hier ook een 2e tv ontvanger lang niet gebruikt. Eerst minuut werkte alles prima totdat ie zichzelf opnieuw ging opstarten en foutcode 36 (189) verscheen. Software verwijderen geprobeert reset uit-aan gezet maar foutcode blijft verschijnen. Andere tv ontvanger werkt prima. Kan iemand van kpn mij helpen? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hi @User_1234, welkom! 

Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. Jouw tweede tv-ontvanger deed het maar heel even en daarna niet meer begrijp ik. Is dat intussen nog hetzelfde? Welk type tv-ontvanger is het, en hoe is deze aangesloten op de Experia Box? Helpt het als je 'm een frisse start geeft? 

Mocht het allemaal geen verschil maken, dan raad ik je aan om de tv-ontvangers eens om te wisselen. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt.


Ik laat het je weten ben nu ff niet in de gelegenheid te testen


@User_1234 Geen probleem, neem je tijd. Je weet me hier te vinden als ik je ermee kan helpen.


Het betreft de Arris VIP2952. Frisse start heeft niet geholpen en heb hem omgewisseld met de plek waar de andere tv ontvanger staat maar daar krijg ik dezelfde foutmelding. Foutcode 36 activeren software mislukt en links onder staat nog 189


@User_1234 Super, goed dat je de tv-ontvangers ook omgeruild hebt. Aangezien ook dat niet helpt, is er iets aan de hand met deze tv-ontvanger. Daarom gaan we 'm omruilen voor een nieuwe. Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd, je kunt jouw tv-ontvanger vanaf morgenmiddag omruilen op het servicepunt in jouw buurt. Je ontvangt een bevestiging per e-mail en sms. Ik stuur je de details toe in een privébericht, zodat je precies weet hoe en wat.

Ik hoor hier in je topic graag of alles is gelukt!


Dankje ik laat het je weten of alles gelukt is! 


Hoi ik heb de nieuwe tv ontvanger geïnstalleerd en alles werkt weer. Dankjewel voor je hulp! 


Hoi ik heb de nieuwe tv ontvanger geïnstalleerd en alles werkt weer. Dankjewel voor je hulp! 

Super, fijn om te horen en graag gedaan! :blush:


@User_1234 Nog even een bevestiging van per privébericht besproken: De nieuwe afstandsbediening komt jouw kant op! Je ontvangt 'm zo snel mogelijk via de post thuis. Vergeet niet om de nieuwe afstandsbediening te koppelen met je tv, zodat alle functies (zoals het volume) het ook meteen weer doen :)