Skip to main content

Ook ik krijg foutmelding 36 na het updaten van de ARRIS VIP2952 V2. Ik heb geprobeerd het te resetten naar fabrieksinstellingen en het software te verwijderen, maar hij blijft op het scherm: foutcode 36 staan.  En nu??

Hoi @1217, welkom bij ons op het forum. Met die foutmelding wordt het kijken lastig inderdaad. Had je deze tv-ontvanger een tijdje niet gebruikt, of was deze wel gebruikt? We zien deze foutmelding namelijk vaker bij ontvangers die een tijdje niet gebruikt zijn en de nieuwste versie van de software nog niet hebben. Zou je me dat kunnen vertellen en daarnaast je forumprofiel volledig invullen, met aanvullend het serienummer van de bewuste tv-ontvanger bij "Persoonlijke opmerkingen”? Dan kan ik met je meekijken.


Beste Jasper, dank voor je reactie. Ik heb de gegevens ingevuld.  De tv ontvanger is een tijd niet gebruikt,  was voor boven. Maar helaas, hij doet het niet. Hopelijk kan je mij helpen. Dank alvast


Dank je @1217, dat idee had ik al inderdaad. Ik heb bij deze een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd, je krijgt er ook een sms’je over met de details van het servicepunt waar je deze kunt omruilen. Ik stuur je deze voor de zekerheid ook in een privébericht toe. Laat je weten of het daarmee gelukt is?


Hoi @1217, ik zag je privébericht dat je de nieuwe ontvanger hebt opgehaald en dat het daarmee weer werkt. Dat is goed om te lezen, veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden! :slight_smile: