Skip to main content

Nu was hier een groot topic over met vele meldingen uit het hele land.

Ik heb dit probleem dus nog elke dag! Alle foutcodes gehad… ben nu bij de code 400 Draadloos had goed moeten werken...en een kabel ga ik niet door me huis leggen. Dus hoe gaan jullie dit oplossen?

Ik ben het spuugzat! honderd keer resetten, software opnieuw geïnstalleerd Stekker uit het stopcontact stappenplan van de Kpn site gevolgd etc

Maar als klant zitten we mooi met deze shit opgezadeld….graag een werkende oplossing!

Ben er helemaal klaar mee na maanden zelf monteur spelen! Anders maar overstappen naar  ziggo denk ik.…

dit is drama! Zie dat ik niet de enige ben.

Hallo,

kun je aan geven waar dit over gaat welke apparatuur gebruik je?
ik wil wel helpen maar heb geen idee wat je setup is en kan je  zo dus ook niet helpen.
graag wat meer informatie

 


Als u geen kabel wil aanleggen gaan deze storingen aanhouden.
Mochten er verbindingsets geinstalleerd zijn tussen modem en itv probeer dit dan eens rechstreeks op een wandcontact te plaatsen i.p.v. een stekkerdoos zonder toegevoegde stroomstekkers op het wandcontact mag wel op stekker geplaatst worden op de verbindingset. Als u via Super WiFi, iTv kijkt check dan vooral even of de lichtjes op deze apparaten groen blijven.

Vaste kabel is altijd beter en zorgt voor minder storingen. Draadloos krijgt altijd wel interferentie van buitenaf omdat dit een radiosignaal.


Goedemorgen @Annn-, welkom op het forum!

Ontzettend irritant dat je telkens foutmelding hebt! Ik snap dat je daar moedeloos van wordt. :disappointed_relieved:  @Pauwerful geeft wat slimme tips en @Snake1702 helpt je ook graag aan een oplossing. Het is dan alleen wel handig om te weten wat er allemaal is aangesloten en op welke manier. Welke tv-ontvanger(s) heb je en hoe zijn deze aangesloten op de Experia Box, gebruik je daarvoor een kabel of een draadloze verbindingsset? Welke Experia Box heb je? Heb je nog andere apparatuur zoals wifi-versterkers en zo ja, welke precies?


@Annn- We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!