Skip to main content

Ik kamp nu ook met hetzelfde probleem, inmiddels al 2 jaar nu. En het wordt maar erger en erger. Dat je gewoon geen televisie wilt kijken.  

En KPN blijft continue dezelfde vragen stellen tot frusterend aan toe. Nu zou het volgens hen aam mijn internetkabels moeten liggen. Terwijl ik alleen problemen heb met de tv app van kpn en tig keer op een dag moet inloggen. Of elke keer de melding krijg dat her netwerk het niet doet, en elke keer weer netwerk instellingen moet doen. Blijkt dat het netwerk dan niet verbonden is met internet terwijl de internet kabel vast zit aan de modem/wifi versterker van kpn. 

Je betaalt je blauw maar er is totaal geen goede service of goedwerkende televisie via kpn. Netflix en degelijke doen het wel.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

 

Hi en welkom in de KPN community @Monique1323. Niet fijn dat je al zo lang hetzelfde ervaart. Goed dat je het aankaart. 

We weten hier in de community alleen wat jij ons vertelt. Vandaar dat ik je toch een aantal vragen moet stellen, omdat we anders niets weten en dus niks kunnen beginnen.

  • welke tv-ontvanger gebruik je?
  • welke Experia Box/modem gebruik je?
  • maak je gebruik van koper of glasvezel?
  • heb je de tv-ontvanger rechtstreeks bekabeld op het modem aangesloten, of is dit toch draadloos?
  • Zit er een switch of een draadloze verbindingsset tussen?

Alle details zijn welkom. Alleen op die manier kunnen we je hier goed op weg helpen naar een oplossing.


Reageer