Skip to main content
Beantwoord

foutcode 4k ontvanger

  • April 30, 2020
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

hier hetzelfde probleem. regelmatig wil de ontvanger nieuwe software installeren, nadat hij opnieuw is opgestart zegt hij dat er nieuwe software beschikbaar is. deze loop eindigt niet tot je op uitstellen klikt. gedownloade software verwijderen uit geheugen, zoals wordt voorgesteld helpt niet. functies zijn hierdoor niet beschikbaar (terugkijken, opnemen, etc) Ik heb 2 van deze 4k ontvangers, waarvan slechts 1 de problemen geeft. Het zijn overigens nog de “oude” witte

admin: eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door binaryman

@Erik_ dank voor je voorstel. Inmiddels is de ontvanger in jullie bezit aangezien hij is omgeruild. Voor jouw beleving en anderen met het zelfde probleem, de manier van aansluiten is uitgesloten door:

2e ontvanger te gebruiken (ook de nieuwe doet het prima)

1e ontvanger op de plek van de 2e neer te zetten. 
ontvanger direct met 30cm cat kabel in experiabox aan te sluiten. 
 

geloof me, het netwerk was echt het probleem niet. 
 

ik ben erg benieuwd als jullie de ontvanger hebben getest of jullie het probleem kunnen vinden. Ik heb overigens ook nog een foto van de foutcode als je geïnteresseerd bent. 
 

gr. Sander

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hey @binaryman, welkom op het forum! Sorry voor de late reactie, het is nogal druk. Ervaar je dit probleem nog steeds? Zo ja, hoe is deze ontvanger aangesloten op de Experia Box? Vul ook je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Geef dan, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ even het serienummer van de ontvanger in kwestie. Dan meet ik het hier door en gaan we kijken wat we kunnen doen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 6, 2020

@Erik_ dank voor je voorstel. Inmiddels is de ontvanger in jullie bezit aangezien hij is omgeruild. Voor jouw beleving en anderen met het zelfde probleem, de manier van aansluiten is uitgesloten door:

2e ontvanger te gebruiken (ook de nieuwe doet het prima)

1e ontvanger op de plek van de 2e neer te zetten. 
ontvanger direct met 30cm cat kabel in experiabox aan te sluiten. 
 

geloof me, het netwerk was echt het probleem niet. 
 

ik ben erg benieuwd als jullie de ontvanger hebben getest of jullie het probleem kunnen vinden. Ik heb overigens ook nog een foto van de foutcode als je geïnteresseerd bent. 
 

gr. Sander


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Mooi dat hij inmiddels is omgeruild, Sander. Met wat je aangeeft wat je getest hebt is inderdaad alles wel uitgesloten behalve de ontvanger zelf. Met de nieuwe werkt het allemaal weer goed? 

Je mag, als je wilt, de foto nog wel plaatsen, is voor andere gebruikers die op dit topic terecht komen altijd nuttig. Teruggestuurde ontvangers worden allemaal nagekeken en getest. Maar wat daar uitkomt krijgen wij niet te horen. Dus daar kan ik je helaas niets over vertellen.