Skip to main content

Hallo.

Ik probeer nu al enkele dagen op de Laptop via de website van kpnitv, tv te kijken.

Dit ging tot 2 dagen geleden prima. Echter krijg ik nu de hele tijd de code (500-ERR_300).

verder staat er nog de tekst bij: Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.

Dit is bij alles wat ik probeer te kijken, opnames of live tv.

Is echt heel vervelend en hoop dat jullie hier een oplossing voor hebben.

 

Grt Rob

Goedenavond,

Wij sluiten ons bij voorgaande spreker aan: Ook hier is het sinds twee dagen alleen mogelijk live te kijken. Opnames zijn via de app en site niet zichtbaar. Ook hier geeft de site foutcode 500-ERR_300. Overigens gaat kijken via de ontvanger (ondanks resetten etc.) eveneens niet vlekkeloos. 

 

Grt Bart


Goedemorgen, Rob, Bart, welkom! Dat is heel irritant, ik kijk hier dan ook graag met jullie naar. Zouden jullie allebei het forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Geef ook even aan of het om WIndows of Mac computers gaat, en om Android of iOS mobiele apparaten.


Goedemorgen Erik,

Ik heb de vragenlijst even snel doorgenomen en ingevuld. Het ging bij mij om iOS, Windows en Android-apparaten, maar ik heb nu net snel gekeken en zowel via de site als de app laat hij in respectievelijk Windows en iOS bij mij de opnames in ieder geval weer zien.

 


Inmiddels is duidelijk dat het een verstoring aan onze kant betrof waardoor een kleine groep mensen deze foutcode ervaarde sinds zondag. Het probleem is vanmorgen verholpen en alles zou het weer moeten doen. Als dat toch niet zo is, log dan even een keer uit, en weer opnieuw in.

 

Dank voor jouw reactie, Bart. Goed om te lezen dat het inderdaad weer werkt!


ik heb t zelfde nu via itv onlive kan dat hier ook verholpen worden

Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw.

                                  (500-ERR_300)

 


Goedenavond,

Ook hier weer hetzelfde probleem.

Mvg,

Bart


Goedenavond,

Ook hier weer hetzelfde probleem.

Mvg,

Bart

ik heb m weer inmiddels en heb ff gebeld ze gaan er mee aan de slag

 


ik heb sinds gisteren ook het probleem van 500-ERR_300 . Kunnen jullie dit fixen?


Ik heb dit probleem ook sinds 2 dagen error code 500-ERR_300, kan hier aub naar gekeken worden?


Hallo mensen, vervelend dat de foutcode weer terug is. Jij gaf aan dat je gebeld had, Mennald, en dat men er mee aan de slag ging. Speelt dit op dit moment nog steeds? Want dan ga ik er ook nog even achteraan. Zorg er in dat geval voor dat jullie allemaal je forumprofiel invullen als je dat nog niet hebt gedaan. Geef dan ook even hier aan op welk apparaat, of apparaten, je dit hebt. En of het bij alles voorkomt (live tv, opnames, on demand) of bij specifieke dingen.


mij probleem is twee dagen verleden schijnbaar opgelost. Ik kan weer gewoon TV kijken op mijn laptop :) Compliment trouwens voor dit forum, erg praktisch!


Goed om te horen, Hans! En dank voor je compliment :slight_smile: