Skip to main content

Hallo,

 

Sinds vandaag krijg ik ook deze foutcode op mijn werk. Als ik een IP check doe zie ik dat ik vanuit 

London, England (GB) 

probeer te kijken. Is het vanaf heden niet meer mogelijk om vanuit een GB IP adres iTV te kijken? Dat zou mooi beroerd zijn. De Brexit is bij KPN al in werking getreden?? Ik zit gewoon in Nederland momenteel, alleen het IP adres zit in GB.

 

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@Lee72 Dan loopt het netwerk van uw werk via een server in Engeland. En ja dat zal dus niet gaan werken.


Bedankt voor je reactie, ik denk dat ik dan maar via VPN moet gaan kijken.


Groot Brittannië behoort nog altijd gewoon tot de EU en dus zou het geen probleem mogen zijn om de iTV app te gebruiken.


Hah @Lee72  Opmerkelijk dat je deze melding krijgt terwijl je IP adres via Engeland loopt. In de hele EU(-lidstaten) zou tv-kijken via de iTV app of https://www.interactievetv.nl/ gewoon moeten lukken. Op wat voor apparaat wil je ITV online kijken? Zou je eens de app opnieuw willen installeren? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds gebeurt. Heb je ook een telefoon waarop je de iTV app op hebt staan? Krijg je dan ook een melding?


Hallo,

 

Iedereen bedankt voor de reacties. Dit topic kan gesloten worden. Op de 1 of andere manier lukt het nu wel weer om iTV te kijken via de werk pc terwijl ik niet kan zien dat er iets is veranderd. Heel apart.

 

Mvg,


Reageer