Skip to main content

Jammer dat als je er over beld  500-REF ze het zelf ook niet weten lekker handig.  CODE niet bekend .

 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Mag ik vragen waar u die foutmelding krijgt en wanneer?
(krijgt u het op uw TV, op een browser, specifieke app?)


Goede Dag.

Wij kunnen op het  opgenomen programma   ( MR. Frank Visser word u al geholpen ) niet meer afspelen  , voorheen wel .Tevens is de internet snelheid veel trager als voorheen .

Nadat de aansluiting van het  glas vezel is het allemaal verslechterd  , verder maken wij gebruik  op 2 mobiele apparaten van de KPN app en op de vaste tv in de huis kamer  maar  nooit tegelijk dat moet toch kunnen zou ik zeggen ook de eco stand op de Expedia box staat uit .

Graag als er monteur naar Vlieland komt even combineren met een bezoek hier , het komt niet op een paar dagen maat het moet wel weer in orde gemaakt worden .

Met vriendelijke groet.  

H .Slagter  .


Hoi @Herman65 ik lees in dit topic dat deze foutcode vaak op te lossen is door de app te herinstalleren. 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!