Skip to main content

Ik krijg foutcode 561 en heb al diverse keren de door jullie aangegeven stappen gevolgd. Helaas zonder resultaat. Ik krijg nu steeds haperend beeld. Dit is niet de 1e eerste keer dat ik met dit euvel te maken heb. Graag nueen goede reactie, want ik ben het zo langzamerhand goed zat. 

@Josseman Foutcode 14, 561, 570 of 846, zo los je het op | KPN

Probleem niet opgelost. Wat nu?

Ben je er niet uitgekomen aan de hand van dit stappenplan?  Neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.


Hi @Josseman, van harte welkom op ons forum.

Rot om te lezen dat je er niet uit komt met foutcode 561. We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers zoals HansaanZet, ik zie dat hij je doorverwezen heeft naar onze klantenservice. Is dat intussen gelukt en ben je van de foutmelding af? We doen ons best om je hier zo snel mogelijk te helpen, afhankelijk van de drukte kan het enkele dagen duren voordat je een reactie ontvangt. In sommige situaties, zoals wanneer je last hebt van een foutmelding, kan direct contact met onze klantenservice beter zijn.

Als we je via deze weg kunnen helpen, deel dan zo veel mogelijk informatie: Welke Experia Box en tv-ontvanger(s) je hebt, hoe ze aangesloten zijn, wat je precies geprobeerd hebt, al dat soort dingen. Hoe meer informatie je deelt, des te beter andere forumbezoekers en ik je kunnen helpen. Als het al wel opgelost is, dan lezen we dat natuurlijk ook graag.