Skip to main content

Gisteren kreeg ik de foutmelding f561, ik heb een update gedaan via een vaste verbinding. Want er zou een update zijn NMC 8.0.124_1 en HTML 4.125.201. 

Ik heb de update gedaan en tot mijn verbazing heb ik nog NMC 8.0.131_2 en HTML 4.122.212 . Ik kreeg gisteren van KPN een smsje dat de software update niet gelukt is. Van morgen weer geprobeerd en weer niet gelukt. Wat doe ik fout.

Let op Wachtwoord Security! Uit veiligheidsoverweging moet je het standaard wachtwoord wijzigen in een nieuw wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord moet 10~32 tekens, ten minste één hoofdletter, een kleine letter, één nummer, en een van de volgende niet-alfanumerieke tekens bevatten ( !@#$%^&*()_+|~-=\`{}\]:";'<>?,./ ). Het wachtwoord mag niet de gebruikersnaam bevatten. Gebruik het nieuwe wachtwoord als je de volgende keer inlogt.

Dit geeft hij aan

 


Dan zit je juist al op de pagina waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen :slight_smile:  Als je een wachtwoord maakt wat voldoet aan die punten kan je vanaf dat moment daarmee op het modem inloggen. Op dit moment heeft het modem geen wachtwoord.


Ok bedankt voor de informatie 👍


Maar zijn deze de goed code voor 14 juli NMC 8.0.124_1 en HTML 4.125.201. 


De software van de tv-ontvanger wordt vanzelf bijgewerkt als er een update beschikbaar is. Zoals al gezegd ging de sms niet over die software maar over de software van het modem. Je hoeft niet te kijken naar deze versie, gewoon lekker tv kijken :slight_smile:


Bedankt voor de informatie 👍