Skip to main content

Het resetten van het modem werkt niet. 

wat nu? 

 

Hallo @foutcode hut,

Vervelende code is dat. Heb je de stappen op deze pagina al gevolgd? Deze helpt je stap voor stap door het proces heen. 


ja procedure 4x gedaan

 


@foutcode hut Welkom hier op het KPN Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Wat balen dat de stappen niet helpen. Ik kijk graag even met je mee en hoop dat ik de foutcode op afstand kan verhelpen. Kun je mij voorzien van je gegevens door deze in te vullen in je profiel. Laat het in een berichtje weten als je dit hebt gedaan! :blush:


Hoi Lisa, het is het profiel van mijn vader, hopelijk heb je er wat aan. Ik probeer in de buurt te blijven. 

ben in 10 min terug

 


ben ik weer

 

 


@foutcode hut! Daar ben ik weer. Het Forum is geen Chat service. Het kan dus een aantal dagen duren voordat we reageren en bezig gaan met de case. 

Ik zie dat je postcode en huisnummer hebt ingevoerd van een zakelijk geregistreerd Bungalowpark, klopt dit? 
Hier kunnen wij helaas niet mee, ook omdat het klantnummer mist, dus kan ik niet specifiek zoeken. 
Ik adviseer je om je vader contact met ons te laten opnemen, dan kunnen mijn collega's de Experiabox resetten en meekijken naar de foutcode die jullie krijgen. 
Zonder de verificatie van je vader en de benodigde gegevens, kunnen we helaas niet voor je betekenen.


Reageer