Skip to main content

Ik krijg foutcode 563. Dit heb ik nu al behoorlijk wat keer gehad. Ik heb van KPN een nieuwe ontvanger gehad. Deze deed het in eerste instantie ook niet, maar is op afstand door KPN in orde gemaakt. Hij heeft het een aantal weken gedaan, maar nu heb ik weer hetzelfde probleem. Alle tips die op de site staan van kpn heb ik al uitgevoerd, maar het probleem  blijft bestaan. Graag het verzoek aan KPN om de ontvanger op afstand weer in orde te maken. De ontvanger in de huiskamer doet het wel gewoon en hier heb ik geen problemen mee.

Goedemiddag @Reinier_1 en welkom hier op het KPN forum :)

 

Wat een gedoe! Ik kan me goed inbeelden dat tv kijken op deze manier niet zo fijn is dus goed dat je dit via deze weg kenbaar maakt. Heb je de desbetreffende tv ontvanger ook al eens een zogenaamde software reset gegeven? Hoe je dit doet, is als volgt:

 

  1. Druk op Menu op de afstandsbediening
  2. Ga naar Instellingen
  3. Ga naar Systeem instellingen
  4. Ga naar Systeem informatie onder systeem instellingen
  5. Druk op de gele knop op jouw afstandsbediening
  6. Kies "ja" bij: Wilt u de software verwijderen? en ja bij: Terug naar fabrieksinstellingen.
  7. Kies "ja" zodra de pop up scherm verschijnt

Mocht je ook dit al hebben gedaan dan kijk ik graag eens met je mee; zou je in dat geval je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik je klantdossier er eens bij pakken en vanuit daar kijk ik graag verder naar een (structurele) oplossing voor jouw probleem, alvast bedankt.

 


Bedankt voor de reactie.

Bovenstaande is allemaal al meerdere keren gedaan.

Gelukkig is het nu weer opgelost.


Hoi @Reinier_1 , fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen en bedankt voor de terugkoppeling 🙂 Uit interesse; wat heb je precies gedaan waarmee het probleem nu is verholpen?


Jan, ik weet niet wat er is gedaan. KPN heeft het zelf op afstand weer opgelost.


Check, bedankt voor deze toelichting @Reinier_1 :) Mocht je in de toekomst ooit weer eens voor problemen komen te staan, laat het ons dan vooral weten! Omdat je probleem is opgelost, sluit ik het topic. In ieder geval wil ik je voor nu nog een mooie avond toewensen!


Reageer