Skip to main content

Ik heb 2 nieuwe tv-ontvangers gekregen, de eerste in de woonkamer is zonder problemen aangesloten, maar de tweede in slaapkamer geeft foutcode 64 aan.

Als Ik dat op zoek blijkt die foutcode niet te bestaan, bellen lukt ook niet ivm Lyca provider, wat kan ik nu doen?

Heb nog een iets minder urgente vraag, heb in de slaapkamer normaal ook een router tussen de kabel en de tv ontvanger boven, ivm ontvangst smart tv enz.

Die heb ik nu er even tussen uit gehaald ivm installeren van ontvanger, want de router heeft een ander ip adres.

Gebruik niet veel interactieve tv in mn slaapkamer, wissel dan het kabeltje even om wanneer nodig, is er een tool of iets dergelijks waar ik die ip adressen gelijk mee kan zetten zodat dat probleem van de ip ook gelijk opgelost is?

Grt

Hoi @ZandRdam. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Op de pagina “Foutcode -28 of -64 Interactieve TV oplossen” vindt je meer informatie hierover. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en alle serienummers van de tv-ontvangers in huis willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Het serienummer vindt je op de onderkant van jouw tv-ontvanger en mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Hoi @ZandRdam. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze foutcode te zien krijgt. Op de pagina “Foutcode -28 of -64 Interactieve TV oplossen” vindt je meer informatie hierover. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en alle serienummers van de tv-ontvangers in huis willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Het serienummer vindt je op de onderkant van jouw tv-ontvanger en mag je achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld. Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb niets meer van je gehoord @ZandRdam. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

 


Ik heb zojuist de gegevens en serienummers ingevuld op mijn persoonlijke pagina, 

Ik hoop spoedig van u te horen.

Vrgr


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een privébericht naar jou verstuurd.  


Reageer