Skip to main content
Beantwoord

Foutcode 64 na omwisselen actieve ontvanger

  • March 27, 2020
  • 5 reacties
  • 967 keer bekeken

Nieuwe ontvanger gekregen. Eerst oude inleveren dan nieuwe thuis aansluiten en activeren. Maar dan jawel…...oh nee maximale aantal ontvangers bereikt  foutcode 64.  Internet raadplegen. Kom ergens een 0800 nummer tegen en bellen. Weet je wat krijg ik een sms met een link naar de website waar ik net al heb zitten zoeken. Vul uw foutcode in staat er dan op die website, nou 64 dus. Antwoord; deze foutcode bestaat niet:unamused: .Service staat er in het menuop de website maar ik heb geen TV. Hoe los ik dit op?

Groet Robin

Beste antwoord door Susan_

Hi @RobinvD, welkom op het Forum!

Ik zie dat je je eigen antwoord al hebt gegeven eigenlijk, hartstikke fijn dat het voor jou opgelost is via de telefonisch klantenservice! :hugging:  Er was blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan administratief met de ontvangers. Maar top dat het zo snel opgelost is! Heb je nog (andere) vragen? Dan hoor ik het graag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

inderdaad bellen met 0800-0402 en dan niet ophangen na het ontvangen van de sms maar wachten tot je een medewerker aan de lijn krijgt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 27, 2020

Dus Alles werkt weer prima dankzij een zeer behulpzame medewerkster van KPN. Dank U


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2020

Hi @RobinvD, welkom op het Forum!

Ik zie dat je je eigen antwoord al hebt gegeven eigenlijk, hartstikke fijn dat het voor jou opgelost is via de telefonisch klantenservice! :hugging:  Er was blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan administratief met de ontvangers. Maar top dat het zo snel opgelost is! Heb je nog (andere) vragen? Dan hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2020

Was een beetje onduidelijk hoe ik ook daadwerkelijk iemand aan de lijn zou krijgen die de oude ontvanger uit de administratie kon verwijderen. Toen ik de medewerkster 👍aan de lijn kreeg alleen maar lof voor KPN! Wat een service. Dankjewel!👍👍


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 31, 2020

Graag gedaan, en fijn dat je zo'n prettige ervaring hebt gehad telefonisch! :smile: