Skip to main content

Bij ons hetzelfde probleem. Nieuwe kabel thuis gestuurd gekregen, maar foutcode blijft terug komen. Vandaag al 5 keer. Ben er wel een keer klaar mee. Ligt het aan het modem of aan de tv ontvanger? Hier moet een oplossing voor komen. Alles is nieuw uit de doos gekomen half maart dit jaar. Plus al een nieuwe kabel. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Hoi @EllenZR . Welkom op het forum.

Ik begrijp dat je aldoor foutmeldingen krijgt bij het itv kijken? Kun je beschrijven hoe de tuner is aangesloten?

Is dat rechtstreeks via een kabel met de experiabox? Of zit er een switch of een draadloze verbindingsset tussen?


Is met kabel aangesloten rechtsreeks op Experia. Kabel is al vernieuwd. Tijdens de storing krijg ik ook melding smt.....400? Modem Brandt nog maar 1 lampje, dus lijkt daar aan te liggen. 


Hoi @EllenZR . Voordat ik zelf verder ga met analyse zie ik dat er recent een monteur is gepland. Is dit voor hetzelfde issue? Zo ja, lijkt het mij wenselijk om dat eerst even af te wachten.


Hoi Erwin,  de monteur komt omdat er schade aan de glasvezel kabel is ontstaan door de aannemer. 

Ik heb gisteren telefonisch contact gehad over de monteur en toen heb ik ook gesproken over het vervangen van het modem. Dat werd nagekeken en toen werd de verbinding verbroken. Omdat we op dit moment op vakantie zijn heb ik niet meer terug gebeld. 


Ah, ik begrijp het. Maar de datum van de afspraak is er wel iemand thuis?


Ja, dan zijn we weer thuis 


Hoi @EllenZR . Geen nieuws is goed nieuws, hoop ik? Is het probleem opgelost?


Hoi Erwin, sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Inmiddels is de storing opgelost.Â