Skip to main content
onze ozo geweldige ontvanger van de kpn geeft foutcode 842 aan heb alle oplossingsmogelijkheden al meerder keren uitgeprobeerd maar niks werkt en als je belt krijg je een of ander stom bandje met oplossing die dus niet werken

wat ook een geweldige service van de kpn
@Astorr12, ik neem aan dat je deze pagina dan al hebt gezien en het stappenplan hebt gevolgd. Hoe is je tv ontvanger aangesloten op de Experia, rechtstreeks of bijv. via een draadloze verbindingsset of switch?
rechtstreeks
Welkom op het forum, Astor! Jammer te horen dat je problemen hebt met je ontvanger. Sinds wanneer ervaar je dit? Je geeft al aan, in antwoord op Joss' goede vraag, dat het rechtstreeks is aangesloten. Is dit de enige ontvanger waarop je dit probleem ervaart? Zou je willen controleren of de ethernetkabel tussen de ontvanger en de Experia Box er goed in zit, en verder je gegevens willen invullen op je profiel? Laat hier even weten als je dit gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.
het is al klaar hoor
Goed om te horen, fijn dat je het nog even hebt laten weten 🙂
Ik heb ook die procedure al verschillende keren doorlopen maar 1 ontvanger van de 3 blijft foutcode 842 aangeven. Ik heb de verschillende ontvangers onderling ook al omgewisseld en dan blijft die ene foutcode 842 aangeven. Het zit dus niet in de bekabeling of draadloze verbinding. Het is de ontvanger zelf die het dus niet meer doet
Welkom @Firstrang! Je conclusie lijkt me terecht, als de foutcode op dezelfde ontvanger blijft bij het omwisselen. Kan ik je helpen met het omruilen van de ontvanger? Dan wil ik je vragen je profiel aan te vullen met je adresgegevens, klantnummer en het serienummer van de TV-ontvanger in het vakje "Persoonlijke opmerkingen". Die staat op de sticker op de onderkant. Kun je een reactie te sturen als dat is gebeurd? Dan maak ik dit in orde.
Hoi Joran, bedankt voor je reactie. Gisteren heb ik het omruilen al geregeld via de KPN. Vanmiddag om 17 uur heb ik bij een PostNL steunpunt de ontvanger al omgeruild. Straks na het eten ga ik hem effe aansluiten. Nogmaals bedankt. Gr. René
Top! Dan ben ik natuurlijk erg benieuwd of het is opgelost 🙂