Skip to main content

Mijn tv blijft ook foutcode 843 geven. Ondertussen alle stekkers er al een keer uit gehad. Ik heb een draadloos modem. Dus kan niet naar een kabel gaan zoeken. 

Hallo @Moos2022 zie hieronder een link met een mogelijke oplossing:

Foutcode 140, 141, 142, 143, 144, 843: zo los je het op | KPN


Wat ik ook doe, ik kan nog steeds geen tv kijken! Verwijzen naar allerlei oplossingen helpt bij mij HELEMAAL NIETS! 


Hallo @Moos2022 is jouw tv decoder rechtstreeks bekabeld verbonden met het modem of anderszins?


Hi @Moos2022! Wat bedoel je met een draadloos modem? Alle tv-ontvangers en modems die we leveren hebben de mogelijkheid een kabel aan te sluiten.

Werkt andere apparatuur in huis verder wel via de wifi? En wil je laten weten welk type apparatuur je in huis hebt? Dit staat bij onze apparatuur op een witte sticker op de onderkant of achterkant. 


Ik woon sinds vorig jaar in dit appartementje. Bij de vorige (bejaarde) bewoonster zijn alle verbindingen weg gehaald. Enige oplossing was draadloos modem. Heel jaar goed gewerkt en sinds donderdag is er blijkbaar iets niet goed met de WiFi versterker… Blijkbaar 1 jaar geluk gehad.


Ik woon sinds vorig jaar in dit appartementje. Bij de vorige (bejaarde) bewoonster zijn alle verbindingen weg gehaald. Enige oplossing was draadloos modem. Heel jaar goed gewerkt en sinds donderdag is er blijkbaar iets niet goed met de WiFi versterker… Blijkbaar 1 jaar geluk gehad.

 

Welke KPN router modem (experiabox, Box12) heeft u?

Wat is de afstand van de KPN router modem naar de tv?

Welke KPN decoder gebruikt u en hoe is deze verbonden?

Of kijkt u via de app op de tv? 


In de woonkamer staat bij de tv een esperia box. De modem (internet) is bij de voordeur en de rest is ongeveer 10 meter verder, in de woonkamer, bij de tv. Heb een WiFi versterker in de woonkamer. Geen idee welke decoder. 

 


In de woonkamer staat bij de tv een esperia box. De modem (internet) is bij de voordeur en de rest is ongeveer 10 meter verder, in de woonkamer, bij de tv. Heb een WiFi versterker in de woonkamer. Geen idee welke decoder. 

 

 

Staat op de apparatuur, handig om te weten om verder te helpen.

Wat voor een Wifi repeater (versterker) heeft u?

 

Hoe is de KPN tv decoder met de Experiabox verbonden? 

 

Modem (internet) dat is toch de KPN Experiabox?