Skip to main content

Goedemorgen, sinds vandaag is onze dvs defect. Al ongeveer een maand lang krijgen we af en aan foutcode 843 te zien. Na de stappen te hebben doorlopen deed hij het daarna weer. Maar sinds vandaag dus niet meer. Alle stappen meerdere malen doorlopen, maar lampje blijft rood. Wij hebben deze nog geen jaar. Daar zit toch garantie op? Ik heb vanochtend met de klantenservice gebeld, maar ben daar niet geholpen. Mevrouw vertelde mij dat ik een nieuwe moest kopen of gedraad mijn tv moest aansluiten. Zonder mijn gegevens te vragen of begrip te tonen voor de situatie. Erg vervelend.

Heb inmiddels contact via chat met medewerker.


Heb inmiddels contact via chat met medewerker.

Ow, en wat zegt die?


Paar opties gekregen om dvs te resetten, maar helaas werken die ook niet.  Dus krijg nu kosteloos nieuwe dvs toegestuurd, omdat ik nog binnen garantie termijn zit. Maar twijfel nu om een coax converter aan te schaffen. ( we hebben coax aansluiting). 


Hi @Biemand en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling van DVS! Een rood lampje houdt eigenlijk in dat de verbinding tussen de adapters onderling verstoord is en niet echt dat ze stuk zijn. We zien het veel vaker in deze tijd van het jaar met kerstverlichting.
Ik heb hier nog een link voor je met allerlei tips en trucs voor je (uiteraard werken deze tips en trucs ook buiten de Kerst periode om :grinning:  )
Coax adapters (Moca) zijn alleen verkrijgbaar via een monteur van ons en verkopen wij niet los.