Skip to main content

We zitten al voor de derde dag zonder tv met foutcode 843. 
We hebben vaak gebeld en nu moeten we wachten op een telefoontje van kpn met de oplossing. 
nog eens 48 uur wachten. 
 

ik ben het nu wel zat. 

Hoe kunnen we dit het beste oplossen? Ook nog te bedenken dat we overdag naar ons werk moeten. 
Op welke manier denkt de kpn ons dan te helpen? 
 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hoe is de tv ontvanger aangesloten? Met een kabel naar de Experiabox of KPN Box? Een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er andere kastjes ofzo tussen zitten?


@RoosAnBakker Foutcode 140, 141, 142, 143, 144 of 843 in beeld, zo los je het op | KPN


Hallo,

we hebben 2 tv met elk een tv ontvanger aangesloten met een kabel naar de experiabox V10.

de beide kabels zijn uit 1 stuk zonder andere kastjes er tussen


@RoosAnBakker Heeft u de bovengenoemde foutcode op beide TV ontvangers ? Wat levert de hersteltool op ?


De foutcode is op beide tv’s.

Alle stappen bij beide tv’s geprobeerd en we hebben ook de modem gereset.

 


Hoi @RoosAnBakker, welkom bij ons op het forum. De melding geeft aan dat de tv-ontvanger geen verbinding krijgt met het modem. Dat de foutcode op beide tv-ontvangers komt doet vermoeden dat de oorzaak ergens op een centrale plek in de aansluiting zit. Maakt het uit of je de tv-ontvangers op andere gele poorten achterop de Experia Box V10 aansluit, of geeft dat hetzelfde resultaat? Je zegt dat je al contact hebt gehad en dat er een melding doorgezet is, dus ik verwacht dat er al het een en ander is geprobeerd. Wat precies weet ik nog niet. Op je forumprofiel staan geen gegevens en daardoor weet ik alleen wat je hier vertelt hebt. Als er nog geen verder contact over is geweest kan je jouw gegevens daar invullen en kan ik met je meekijken.