Skip to main content

Hallo allemaal

Zoals vele hebben we allemaal is te maken met de foutcode 842.. nu krijg ik een nieuwe tv ontvanger I.v.m dat hij het helemaal niet meer doet.. ik vraag me ook af of anderen ook de foutcode 844 krijgen.. dit wanneer je naar het systeem menu gaat. Hardware zelf test. 

 

Ik heb nieuwe kabels erin gedaan etc.. niks werkt. Merk ook dat mijn modem erg verouderd is I.v.m dat niet alle poorten bet meer doen.. maar volgens kpn moet ik dan eerst laten zien dat het tv ontvanger het probleem is maar niet de xperia box.

 

Hoor graag of anderen ook bovengenoemde probleem kennen

Welkom op het forum :relaxed:

mijn modem erg verouderd is I.v.m dat niet alle poorten bet meer doen

Ai, dat is niet best. Welke Experiabox is het? (H220N, V8, V9, V10, V10A)

Als ik bij de tel. helpdesk had gewerkt had ik je direct een nieuw modem gestuurd bij dit verhaal**. Maar ja, werk niet bij kpn. Zit hier om mede-klanten te helpen.

** "hint” naar moderator die hier nog komt.

Ik denk dat dit door de vrijwilligers hier niet opgelost kan worden.

Voor een moderator die hier nog komt is het handig als je je gegevens vast in je profiel invult. Naam, postcode + huisnummer, klantnummer.


Hoi @Ijscoman, welkom op ons forum!
Ik kijk en denk graag even met je mee!
Wat voor experiabox heb je? Zit de TV ontvanger met een kabel rechtstreeks op je experiabox of gebruik je nog een switch/draadloze verbindingsset?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Ijscoman heb je nog een oplossing kunnen vinden?