Skip to main content

Hallo, ik blijf de foutcode 846 krijgen, soms 845 afwisselend met 846. Alle stappen doorlopen volgens storingprotocol. Modem is Experia Box V10.

 

Dit vanaf vanochtend 0900 tot dit moment 15.10u.

 

Geen internet en TV!

Hoi Tstz, wat vervelend, heb je hier op dit moment nog steeds last van?

 

Zo ja:

Je tv ontvanger is verbonden met de Experia Box en krijgt van de Experia Box een IP-adres toegewezen zodat hij verbinding kan maken met internet en daar zijn gegevens kan ophalen. Foutcode 846 geeft aan dat de ontvanger geen IP-adres kan krijgen. En dus geen verbinding kan opzetten met internet. Foutcode 845 daarentegen geeft aan dat hij wel verbinding heeft met internet, maar de software niet kan laden. In beide gevallen helpt het herstarten van de tv ontvanger en eventueel de Experia Box om het probleem te verhelpen.

Jij geeft aan dat je het afwisselend krijgt. Het lijkt er dan ook op dat de verbinding tussen je tv ontvanger en Experia Box niet ideaal is. Hoe branden de lampjes op je Experia Box zelf? Hoe zit de tv ontvanger verbonden met de Experia Box?


Hier hetzelfde provleem. Maar lijkt erop dat glasvezel invoerkastje kapot is want er brand daar geen enkel lampje meer. Monteur komt vandaag langs hopenlijk met een oplossing want reset op afstand zal wss niet lukken


Ha, dat zal dan inderdaad de oorzaak zijn, Cheese 🙂 Heeft de monteur het kunnen verhelpen?


Kastje is vervangen. Was al net zo oud als de glasvezel aansluiting. Dit in combinatie met vervanging van een diskutabele kabel 

En alles werkt weer zoals het hoort.

Af en toe moet ik wel resetten want dan krijg ik het verkeerde geluid bij het beeld. Masr dat was voor die tijd pok al. Dus zal niet samenhangen met dat kastje.


@Rrvvzz en wat gebeurt er als je de omvormer weer afsluit van de wifi. Welk merk omvormer heb je?