Skip to main content

Ik heb al de gehele dag last van foutcode 845 en 846. Na het meerdere keren doorlopen van de door jullie aangegeven stappen, lijkt dit toch niet te werken.

Kan dit worden opgepakt?!

Ach, dat is buitengewoon lastig.

foutcode 845:”ontvanger kan software niet laden”.

Zit er een Draadloze VerbindingsSet op (utp via stopcontact)??


Dag @camlevd. Van harte welkom hier. Dat is inderdaad lastig. Heb je het stappenplan ‘Foutcode 300, 301, 307, 840, 841 of 845 oplossen’ doorlopen? Kun je toelichten wat je precies hebt geprobeerd en wat de uitkomst was van die stappen? Ik ben net als @PeterG benieuwd hoe je tv-ontvanger is aangesloten op je modem. 

Zou je verder je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan.


@camlevd KPN heeft ook jou Forumnaam gewijzigd. Het is namelijk niet handig om je straatnaam en huisnummer te gebruiken als Forumnaam. Omdat dit een open forum is waar iedereen op kan kijken. Alleen als ze willen reageren moeten ze een Forumaccount aanmaken met KPN ID. 


Bedankt voor die toelichting, @Dennis Schreve:slight_smile:


Bedankt voor die toelichting, @Dennis Schreve:slight_smile:

Graag gedaan @Natasja :wink:


Hallo @camlevd. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat de foutcode inmiddels is opgelost. Als ik toch nog iets voor je kan doen, lees ik het graag.


Ik heb zelfde probleem als topicstarter. En heb uitgebteid het stappenplan gevolgd zonder resultaat. Nu heb ik zoiets wel eens eerder gehad en toen heeft een monteur een reset gedaan op het glasvezelkastje. Dat kon niet van buitenaf maar moest toen opengemaakt worden. Ik hoop dat KPN op afstand kan zien wat er aan de hand is. Internet tv en telefoon werken gern van alle het zou een problerm zijn met oproepen van een id nummer.


Kpn monteur komt vanmiddag. Het vermoeden bestaat dat het glasvezel invoerkastje kapot is want er brand geen enkel lampje. En achteraf we hoorden daar pas een brommend geluid.


@Cheese, is de monteur al geweest? Heeft hij het probleem op kunnen lossen?