Skip to main content

Ik heb vanmiddag telefonisch contact gehad (0800 0402) en een fabrrieksreset gedaan omdat in het geheel niet bij mijn opnames kon komen. Een KPN-medewerker zou me rond 16:30 uur terugbellen. Ik wacht nog steeds op zijn belletje. Intussen zijn de opnames wel weer zichtbaar maar enkele niet en enkele wel af te spelen. Degene die ik niet kan afspelen heeft deze foutmelding. AVS-403-10146_2. Dezelfde fout als in dit topic.

 

*Admin: bericht afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Helaas doet nu de hele televisie het niet meer.Pffff


Waarom krijg ik hier geen reacties?  KPN wel gedaald in klantvriendelijkheid vandaag bij mijâ€Ĥ.


Welkom op ons Forum @Zwollenaarvandaar en bedankt voor je bericht! Excuses voor de late reactie. We streven er naar binnen 48 uur te reageren op het Forum. In verband met de drukte, lukt dit momenteel helaas niet. Jammer dat de collega zijn afspraak niet is nagekomen. Ik help je hier graag verder! De foutcode die je geeft, klinkt mij niet bekend in de oren. Aangezien mijn reactie vrij laat komt, vraag ik me af of het probleem nog speelt. Als dit zou is, zou je dan je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje kunnen geven als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee. 

 


Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik vermoed dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.

 


Reageer