Skip to main content

Fout code 403-10146-64

en Fout code 500-ref-99

 

Terugkijken lukt vaak niet, waardoor deze app voor mij te onbetrouwbaar is.
In principe zou het hebben van de app op je smart tv het mogelijk maken zonder de tv-ontvanger te kijken. Maar deze werkt dus niet goed.

Ik heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem is niet verholpen.

just to let you know. volgens mij is de app niet goed getest

Hoi @CyOc . Welkom op het forum en bedankt voor je feedback.

Is jouw smart tv bekabeld aangesloten of via de wifi? Weet je ook nog of het misging bij bepaalde zenders of programma's?


Wat vaak helpt, is de app op de tv verwijderen en opnieuw installeren.

 

P.S.

Met een KPN tv decoder heb je wel een mooier beeld. 


Hoi @CyOc . Welkom op het forum en bedankt voor je feedback.

Is jouw smart tv bekabeld aangesloten of via de wifi? Weet je ook nog of het misging bij bepaalde zenders of programma's?

Hoi Erwin dank je voor je reactie.
Het probleem doet zich ook voor als ik de tv aansluit op de internetkabel.

Ik heb gebeurd bij verschillende zenders. Maar soms kan ik bij een bepaalde zender het ene programma wel terugkijken, maar een ander niet, terwijl ze beide beschikaar zouden moeten zijn.

Wat er gebeurd? ik selecteer een programma uit de gids en maar kan het niet afspelen en krijg een van deze foutcodes. Soms ga ik bij live kijken en probeer te kijken vanaf het begin. en krijg meestal dan weer een  van deze foutcodes.


De app is in ontwikkeling en er zijn zeer veel verschillende merken en types tv's in omloop. De ervaringen lopen daarom ook sterk uiteen. Zijn er nog firmware updates voor de tv zelf? Soms zorgt dat ook voor een betere integratie. 


De app is in ontwikkeling en er zijn zeer veel verschillende merken en types tv's in omloop. De ervaringen lopen daarom ook sterk uiteen. Zijn er nog firmware updates voor de tv zelf? Soms zorgt dat ook voor een betere integratie. 

Hoi Erwin.

Ja dat idee kreeg ik al. Misschien dat het in de toekomst beter wordt.
Ik heb pas nog gechecked voor updates.  Jammer, maar ik zal toch via de ontvanger moeten blijven kijken

dank


Updates op de tv stoppen bij veel merken heel erg snel. (helaas).

 

Het ligt er ook aan hoe oud de tv is.

 

Hiervoor had ik een Samsung tv uit 2013 en de laatste update maakte Smart functies heel veel trager en Netflix werkte niet alle functies meer.

 

Ik heb nu een LG Oled 48”model 2021 en daar werkt alles perfect.