Skip to main content

Oké wat kan ik nog doen als ik beide opties hierboven heb geprobeerd en ik de opname nog steeds niet kan kijken??? De meeste doen het wel maar commando’s kan mijn zoon niet terug kijken door boven gemelde code! Als ik op de site van kpn de storing invul herkend die hem niet! Help

 

*Admin: bericht afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @Bendol, ik begrijp dat je je opnames niet terug kunt kijken en een herstart en reset al geprobeerd hebt.
Krijg je ook een foutcode te zien? Is dit met al je opnames? Kun je ze via tv.kpn.com  nog wel terugzien?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Ik kan ook mijn opname niet terug kijken. Harde reset gedaan maar zelfde foutcode STB-REC-01/500-10015, code ingetikt op kpn site maar komt niks naar voren. 


 


Het hele tv-platform heeft al de hele kuren. Maar kennelijk heeft men dit bij KPN zelf niet door.


Goedemorgen @Ferryvk en @Hageneis. Hier was gisteravond een storing mee. Alles zou nu weer moeten werken!
Mochten jullie nog problemen ervaren, maak dan vooral een nieuw topic aan!


@Thomas volgens je collega @Alexandra is er nog steeds storing. Het kan zijn dat voor nu opnames terugkijken weer werkt. Dat doe ik normaal gesproken niet op dit tijdstip van de dag. Aangezien er er nu al ruim 24 uur problemen zijn met het tv-platform zou ik - ondanks de datum vandaag - nog even wachten met de vlag uithangen.