Skip to main content

Al de hele avond problemen met (traag) internet, wifi en interactieve TV. Na reset problemen niet op gelost.

Interactieve tv geeft foutcode stb-ufa-03 aan. Nogmaals reset uitgevoerd geen resultaat. TV menu ook veel trager als voorheen (was ook al niet zo vlot).

Bij storingen in mijn postcode gebied wordt niet gemeld, alleen met mobiel netwerk, verder niets.

Zijn er netwerk problemen bij KPN of ligt het aan de tv box?

*Admin: afgesplitst

Hi @l120edd, dank je wel voor jouw bericht en goed dat je dit bij ons meldt. Ervaar je de problemen op dit moment nog steeds? Mocht dat het geval zijn, zou je dan kunnen vertellen hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box? Is dat met een rechtstreekse kabel, zit er een switch of ander apparaat tussen of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset?

Wat betreft het trage menu, dit is bekend en er wordt de komende tijd een oplossing uitgerold over de tv-ontvangers. Meer informatie hierover vind je in het topic: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!