Skip to main content

Wat betekent deze foutcode. Bij opgenomen film of programma welke ik wil afspelen krijg ik deze code. Soms staat er alleen ‘verwijderen ‘ en soms ‘afspelen ‘ en ‘ verwijderen ‘

Hoi @Aamvenn, welkom hier. 

Foutcode kbx-apk-3020 recordingnotplayable betekent dat de opname niet afgespeeld kan worden omdat deze niet goed gevonden kan worden op de server. Vaak werkt de opname na een paar keer proberen weer. Werkt het dan nog niet, laat het dan weten. 


Het werkt nog steeds niet goed. We hebben een nieuwe box ontvangen en kunnen sindsdien nog steeds niet opgenomen series/films afspelen. Menig keer staat er alleen verwijderen. Ik ga een klacht indienen 


Dat is helaas een bekend probleem. Er gaat iets niet goed met serieopnemen op de ontvanger. Dit is bekend en wordt uitgezocht om op te lossen. Losse afleveringen opnemen moeten wel werken.


Het gaat nog steeds niet goed. Alles moet los opgenomen worden. Gisterenavond zat er ook een flinke hapering in terugkijken. Ik/wij zijn dik ontevreden omtrent de omschakeling Kpn. Ook is ons in het telefoongesprek aangegeven dat we gratis npo-start zouden krijgen maar dat klopt ook niet. 
al met al zijn we erg ontevreden en neigen we naar overstappen naar een ander


Zijn het opnames die ingesteld zijn op de TV+ box? Of zijn het toevallig opnames die eerder op de HD Glaszenders zijn opgenomen? Daar gaat iets niet goed mee en die zijn inderdaad niet te bekijken. Zijn de opnames wel zichtbaar via ITV Online?

NPO Start bieden wij niet aan vanuit ons. Dus ik begrijp niet zo goed waarom dat gezegd is. Dat had niet gemogen. 


NPO start: dat was eigenlijk de voornaamste reden om akkoord te gaan met het aanbod. Een hele duidelijke vraag van ons. Ik cq wij vinden dat tegenover deze misser wel een vergoeding mag staan!!!!. 
dan de tv box: het zijn geplande opnames vanuit glasvezel HD. 
vanmorgen was het wederom helemaal mis met de tv. Wij wilden bij de koffie even de politiek gaan volgen maar het heeft ruim 1 ½ u geduurd voordat de tv het deed. Constant kwam in beeld dat de tv aan het opstarten was. Meerdere keren stroom er af, modem in meterkast af en aangesloten en toen ineens zagen we een tv uitzending. Daarna kort tv gekeken zonder problemen. Ben benieuwd als ik de tv later in de middag weer aan doe.

 

online tv?) is via mobiel??? Ik plan nog wel eens een film via deze weg maar verder kijk ik geen tv op mobiel: ik betaal niet om naar een klein schermpje te kijken


Aha de opnames zijn dus gemaakt in HD Glas. Die zijn inderdaad niet zichtbaar. Maar het gekke is dat ze ook niet opnieuw opgenomen kunnen worden als serie. Wordt uitgezocht en aan gewerkt. Je kan nu alleen de programma's los opnemen. 

En dan deed de bos het dus helemaal niet. Wat ging er precies mis? En wat was de trigger dat deze wel ging werken? Want heb je de box al eens een reset gegeven? 

Wil je ook jouw profiel van gegevens voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik kijken wat mijn collega heeft afgesproken en wat ik hier in kan betekenen. 


Volgens mij als ik in mijn kpn kijk staat alles in mijn profiel. Dat de tv gisteren niet op wilde starten: ik heb ik de meterkast alle stroom afgesloten en paar minuten later weer aangezet. Daarna za ik op de tv het radertje instellingen en heb een frisse start aangegeven. Daarna deed de tv weer. Vanmorgen geen opstart problemen 


Ik heb geen toegang tot jouw MijnKPN. Ik kan alleen jouw forumprofiel inzien. Daar staan geen gegevens. Dus als je die toe kan voegen kan ik meekijken. 

 


Aha de opnames zijn dus gemaakt in HD Glas. Die zijn inderdaad niet zichtbaar.

@Bart_Z, Opnames van HD-"Glas" zenders zijn wel zichtbaar op de TV+ Box maar kunnen alleen niet afgespeeld worden. Ze worden ook met een zwart-wit tegel getoond.

 


Ze komen wel in zwart wit op beeld met alleen de keuze verwijderen.


Nog maar weer eens melding maken van storingen. Eigenlijk ben ik het wel een beetje zat.

wij nemen vaak programma’s op. Zo ook Tussen kunst en kitsch. Was gisteren op tv. Vandaag afgespeeld. Naast Het hoge noorden. Beide keren afspelen met ondertiteling. Regelmatig komt het beeld stil te staan en doet niets meer. Dan ff wachten en maar weer opnieuw proberen. Gaat even goed en dan weer hetzelfde. Of de laatste regel van de ondertiteling blijft maar herhaald worden. 
wanneer kunnen wij nu eens normaal tv kijken?


Ik begrijp dat je baalt. Het is ook niet fijn. Er wordt echter wel hard gewerkt. Zie ook de bekende bevindingen en houdt de product updates in de gaten voor de nieuwe ontwikkelingen. 

Ontvanger wel eens een reset gegeven. Dit kan zorgen dat het beeld niet steeds vastloopt.