Skip to main content
Beste,

ik ben in Su en wil graag tv kijken maar krijg melding code EU(500-REF-40). Wat kan ik doen om dit op te lossen? Is het überhaupt mogelijk om hier tv te kijken?

Alvast dank voor antwoord!



grt, Rexie
Goedenavond Rex66, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.



Een land met de code SU kan ik zo snel even niet vinden, maar in Europa kan je online televisie kijken via de app. Op onze website (onder het kopje: 'in welke landen kan ik de iTV app gebruiken?') kan je controleren of het land waar je bent onder deze Europese regels valt. Zou je er wel gebruik van moeten kunnen maken, is het van belang dat je jouw locatie aan hebt staan zodat we dit kunnen verifiëren.



Wil je laten weten of je er met deze informatie uitgekomen bent? 🙂
Dank je wel voor reactie! Heb opgezocht en Suriname komt niet voor op de lijst. Dwz dat ik geen gebruik kan maken van mijn app hier op vakantie en alle programma’s mist. Wat vervelend is dit....

Ik heb WiFi van het hotel en dat is goed... en zou fijn vinden om op rustmomenten naar mijn favoriete programma’s te kijken want hier is bijna niets te zien van Nederlandse programma. Zo jammer

Ik wist niet dat er allerlei regels waren die dit onmogelijk maken.

Bedankt voor je reactie!



grt, rex66
@Rex66, nee helaas zitten er wel bepaalde regels aan het gebruik van de app. Deze regels zijn gemaakt in Europa, en vandaar dat het buiten Europa niet te gebruiken is. Hopelijk heb je alsnog een fijn verblijf is Suriname 😉
Als je een VPN verbinding zou kunnen opzetten naar een Europese VPN server dan zou je via die VPN wel televisie kunnen kijken.

Reageer