Skip to main content

geachte,

De tv ontvanger geeft een foutsignaal F12 aan. De tv ontvanger is al een aantal jaar niet in gebruik geweest. De ontvanger is aangesloten op een superwifi punt (gisteren heeft een kpn monteur deze geplaatst en gecontroleerd dus hier zou het niet aan mogen liggen).

Wat hiermee te doen?

Tevens zijn we nog opzoek naar witte afstandsbedieningen. Deze konden we niet zo snel vinden in de webshop. Zijn deze nog verkrijgbaar?

Hopende op een reactie.

Hoi @Tvl1983! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Er is een handig forumtopic hier over. Bekijk deze maar eens. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik eens met je mee kijken en de tv ontvanger vervangen als dat nodig is. Misschien kan ik hem nog weer heractiveren.

Als het een Motorola tv ontvanger is, dan kan je de tv ontvanger zelf omwisselen. Ook het bestellen van een nieuwe afstandsbediening kan je zelf regelen :grin:. 

 


Goededag, bedankt voor je reactie.

Mijn profielgegevens zijn aangevuld. Ik zal even de links volgen en kijken of we der uitkomen.


Dank je wel! Heb je nog hulp nodig met de tv ontvanger of is het gelukt met de linkjes? :grin:


Reageer