Skip to main content

Na enkele jaren stabiele interactieve TV op mijn 1e TV heb ik een UTP-kabel doorgetrokken naar boven om ook de 2e TV aan te sluiten. Ik had nog een settopbox in de kast liggen en die aangesloten. Maar wat ik ook doe, ik krijg telkens Foutcode F12 of F11. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

Uiteraard heb ik de settopbox ook op de plek van de 1e TV aangesloten om uit te sluiten dat het aan de kabel lag. Ook daar F12.

Goedenavond @Smarty25 :)

Welkom hier op het KPN forum en goed dat je dit probleem kenbaar maakt. Mooi om te lezen dat je zelf de ontvanger al eens op de andere plek hebt aangesloten, dat wordt gewaardeerd! De foutcode f12 betekent in principe dat er een probleem is tussen de verbinding van de Experia Box en je tv ontvanger. Ik kan dan ook niet meteen plaatsen waarom je op de andere plek (waar de andere tv ontvanger wel goed werkt) ook dezelfde foutcode te zien krijgt. Daarom kijk ik graag eens met je mee; zou je voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!


Hoi @Smarty25 , ik heb niks meer van je gehoord maar was benieuwd of ik je nog van dienst kan zijn of dat het probleem inmiddels is verholpen.