Skip to main content
Vraag

foutcode f14

  • January 13, 2019
  • 4 reacties
  • 414 keer bekeken

ik heb een motorola interactieve decoder die foutcode f 14 aangeeft alles geprobeerd maar mocht niet baten, wie kan mij hier bij helpen
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 13, 2019
Hi tygu, welkom op het forum. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Rechtstreeks met een kabel of met de witte adapters in het stopcontact? Heb je de Experiabox ook gereset?

Ik hoor graag van je.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2019
rechtstreeks op de kabel

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2019
ik heb alles al geprobeerd

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 19, 2019
Ook een andere kabel geprobeerd? Op welke poort van de Experiabox is de ontvanger aangesloten? F14 duidt op geen verbinding met de Experiabox namelijk. Zou je ook deze reset willen uitvoeren op de ontvanger voor de zekerheid?