Skip to main content

Weer foutcode 143. Word er behoorlijk gestort van. Alle opgevolgd, niets werkt. Gooi die DVS eruit, weggegooid geld. Begin er niet aan. Als je eenmaal in de problemen komt, probeer je van alles om het te verhelpen. Niets werkt.

Hoi @robsmittenaar, welkom bij ons op het forum. Als je foutcode 143 op de tv(-ontvanger) ziet betekent dat dat de ontvanger geen verbinding heeft met het modem. Je had die aangesloten met DVS begrijp ik, maar heb je er tussen uit gehaald? En wat heb je precies al geprobeerd? Ik denk graag met je mee, daarvoor heb ik wat meer informatie nodig zoals je merkt. Ik hoor het graag van je!


Alles werkte totdat er elektronische apparatuur bij kwam in dezelfde ruimte. Kennelijk werkte dat verstorend. Alle aanwijzingen uitgevoerd die de KPN aangaf, op alle mogelijke manieren. Écht alles. Uren mee bezig geweest.

 

Uiteindelijk de boel eruit gegooid en via kabel aangesloten. Onder het chalet door, maar nu tenminste geen storingen meer. Wel jammer van de €80. De KPN mag wel meer info geven over mogelijke storingen en een langere uitprobeertermijn stellen. slechte beurt van de KPN.