Skip to main content

Foutcode 143. Ik heb Peter's advies opgevolgd en dat werkte prima. Nou staat de adapter bij de Experia box op rood en zijn al mijn tv's offline 🙂 Dat lampje blijft rood, al trek ik de adapterĀ 5 keer uit en steek ik hem weer in. Opeens gisteren een probleem met mijn slaapkamer tv, nu niks meer dus. Reset box, niks. 3 lampjes op rood en no place to go. Wat te doen?

Ā 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.Ā 
Ā 

Opgelost via helpdesk. Oplossing: Breng de 3 insteekstekkerboxen bij elkaar. Steek er twee in elkaar en duw 3 seconden, niet langer, op dat clipje aan de zijkant. Nagels handig. Als ze allebei contact gemaakt hebben (rood lampje wordt blauw-wit) herhaal je dit met de derde (als je een aansluiting hebt in de woon- en slaapkamer). Tip: steek ze omgekeerd op elkaar, zodat je de lampjes ziet. Vervolgens steek je de onderliggende partij in via de modem en geef je dit internet. Vervolgens sluit je alle insteekstekkers aan bij de tv's die je hebt en ziet dan, als het goed is, dat interactieve tv weer wordt opgestart. Klaar. Maar ja, dat had ik ook zelf kunnen verzinnen. Dit zijn acties die voor zich spreken.


HI @Klaas Somsm welkom op het forum.Ā 

Fijn om te lezen dat het nu is opgelost. Dankjewel ook voor de terugkoppeling over de oplossing hier, handig voor andere meelezers.Ā