Skip to main content
Beantwoord

Foutcode F36 op tv-ontvanger en update wil niet installeren

• May 11, 2026
  • 9 reacties
  • 80 keer bekeken

fernon
Topper
Forum|alt.badge.img

Krijg foutcode F36. Begint na uitschakeling TV-ontvanger steeds weer opnieuw met een update en de melding "welkom bij interactieve TV" maar de update wordt niet geinstalleerd. Daarna de melding "uitstellen” of "update installeren”. Bij uitstellen krijg ik de normale programma's tot de TV-ontvanger uitschakeld en begint het weer opnieuw. Wat te doen?

Groeten Fernon.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@fernon, goed dat je deze vraag hier stelt en dank aan Wartywolfs voor de geboden hulp. 

Heeft een reset van de ontvanger geholpen? Zo niet, maak dan gebruik van onze online servicetool: Los makkelijk je probleem met KPN TV op | KPN. Lukt dat ook niet? Neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Laat je me nog weten of het zo lukt? 

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 11, 2026

Hi ​@fernon . Niet fijn tv kijken. 

Welke ontvanger is het? Zie voorkant. 

fernon
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2026

VARRIS VIP2952VZ is de TV ontvanger.

Gr.

Fernon

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 11, 2026

Helpt dit je verder? Google: kpn foutcode F36 oplossen arris 2952

fernon
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 11, 2026

KPN foutcode 36? Ik zal het proberen.

Terugzetten naar fabriekinstellingen

Fernon

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 14, 2026

Hi ​@fernon, goed dat je deze vraag hier stelt en dank aan Wartywolfs voor de geboden hulp. 

Heeft een reset van de ontvanger geholpen? Zo niet, maak dan gebruik van onze online servicetool: Los makkelijk je probleem met KPN TV op | KPN. Lukt dat ook niet? Neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Laat je me nog weten of het zo lukt? 

fernon
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 14, 2026

Het heeft niet geholpen, sterker nog de TV-ontvanger liep helemaal vast.

Maar ik krijg, na telefonisch contact, een nieuwe TV-ontvanger.

Dank voor de moeite.

Gr.

Fernon

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Jammer dat dat zo niet gelukt is, maar wel fijn dat je een nieuwe krijgt. Heb je deze al ontvangen en werkt het nu zoals het hoort?

fernon
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 18, 2026

Heb hem ontvangen, hartelijk dank. Werkt prima vooral dat ik nu draadloos vanaf de wifi kan ontvangen weer een kabel minder.

Groeten,

Fernon

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Erg fijn om te horen en dankjewel voor de terugkoppeling hier.