Skip to main content

Tv ontvanger “Arris” geeft foutcode F659 

reageert nergens op. Stekker eruit tien minuten wachten. Geen resultaat

Hallo @Bassie1980 ,

Dat is balen. Dat wordt vast een nieuwe ontvanger…. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Hallo @Bassie1980,
Geeft deze ontvanger ook nog een redenen voor de foutcode? Ik kan namelijk nergens traceren wat F659 precies bedoeld. Vaak staat als je beeld hebt Foutcode 659- Hier staat de redenen. 


Dit is een rare foutcode, deze kan ik ook zo niet terugvinden wat het is. Goed dat je dit meldt, @Bassie1980. Vul inderdaad je forumprofiel in, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we hier naar kijken. 


Kan je onze hulp nog gebruiken @Bassie1980? Of is de foutcode verdwenen en werkt alles weer naar behoren? Hoor het graag!


Beste, ik heb een collega van jullie aan de telefoon gehad. Lang verhaal kort. Ik heb een nieuwe ontvanger gekregen en deze werkt naar behoren. Nu nog een nieuwe/andere experia Box. En dan zou alles weer moeten werken. De huidige box valt met enige regelmaat uit. Alleen het powerlampje blijft dan branden. Stekker er 5 minuten uit en dan start hij weer op. Soms 3 keer per dag. Soms 1 keer per week🤔😒. Kunnen jullie mij daar ook mee helpen. Of moet ik dat ook telefonisch doen?

mvg micha koster


Profiel ingevuld👍🏼


Allereerst heel fijn dat de nieuwe tv-ontvanger naar behoren werkt!

Als ik je verbinding nu doormeet, kom ik daar niks geks op tegen, en we kunnen niet achteraf zien wat er gaande is geweest op een ander moment. Daarom wil ik je aanraden om telefonisch contact met ons te zoeken op het moment dat je modem weer uitvalt. Mijn collega kan dan op het moment zelf een meting uitvoeren en op die manier uitzoeken waardoor het signaal helemaal wegvalt. 

Hopelijk zijn we er snel achter of het inderdaad aan de V9 ligt, of dat het wegvallen toch een andere oorzaak heeft!


Ok, ik zal bellen als de modem weer uitvalt. Heb je misschien ook een direct nummer?


Ons enige nummer is 0800 - 0402, maar daarop zijn wel wel 24 uur per dag bereikbaar. Dus mocht je lijn er midden in de nacht mee ophouden, dan kan je ook op dat moment gewoon met ons bellen!