Skip to main content

Op de eerste en 2de verdieping hebben we een extra kastje. Alles werkt behalve het kastje boven op de 2de verdieping. Deze geeft een foutmelding F659.

Deze heeft eerder wel goed gewerkt. Internet boven doet het ook gewoon.

Gaat het om een digitenne aansluiting of een tv ontvanger van kpn deze foutcode kan ik nergens vinden 


Het gaat om een HD tv-ontvanger


Het gaat om een HD tv-ontvanger

Welk type ontvanger is het precies en is deze ontvanger bekabeld of via een draadloze adapter verbonden


Hoi @pn1979, welkom op het forum!
Dit is een zeldzame foutcode met ook niet echt een duidelijke oorzaak. Ervaar je dit nog steeds?
Kun je de vragen van @jimny beantwoorden?

Ik kijk ook graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Thomas en Jimny,

 

dank voor de terugkoppeling. De foutmelding is er nog steeds. Ik zal komend weekend antwoord geven en de gegevens invullen. Voor nu alvast een fijne jaarwisseling gewenst.

 

Groeten Peter


Hoi @pn1979 is het nog gelukt de stappen te doorlopen?


Deze is via een draadloze adapter gekoppeld. Dit heeft altijd goed gewerkt. Ik heb het kastje van de 1ste verdieping (wel werkend) nu gewisseld met het kastje op de 2de verdieping (met foutmelding). Dan werkt het gewoon op de 2de verdieping. Het probleem zit dus echt in het kastje.


Eerder topic gevonden over deze foutmelding en daar is een nieuw kastje gestuurd. Is naar mijn idee de oplossing.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/foutcode-f659-503565

Ik verneem het graag.


Bedankt voor het testen, dat sluit een hoop uit!
Kun je ook het serienummer nog toevoegen aan je profiel onder persoonlijke opmerkingen? Hoe branden de lampjes op je draadloze verbindingssets trouwens?


Hoi Thomas, zojuist het serienummer toegevoegd. Lampjes branden goed en verder werkt de internet verbinding boven gewoon goed. Ik moet wel zeggen dan beneden up / download rond 450 a 500 ligt en boven rond de 30


Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. I stuur je een privébericht met meer informatie!


Perfect, dank je.


Het nieuwe kastje is ontvangen en geïnstalleerd. Hiermee is het probleem nu inderdaad verholpen. 
 

Bedankt voor de service