Skip to main content
Beantwoord

Foutcode, geen IP-adres

  • April 16, 2020
  • 8 reacties
  • 783 keer bekeken

Maureen12
Nieuwkomer

Hoi heb van jullie een  nieuw kastje gekregen . En weer kan geen ip adres krijgen 

Deze Melding geef die aan . Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Maureen12, welkom o het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat niet helemaal goed zie ik! Ik wil aanraden om de originele kabel te gebruiken voor de tv-ontvanger, die witte met gele stekker die Nick hierboven omschrijft. Heb je die nog liggen? 

Verder ben ik benieuwd of je één of twee tv-ontvangers thuis hebt. Indien je er twee hebt, wil je ze dan eens van plek wisselen om te kijken of het probleem meeverhuisd met de tv-ontvanger of op locatie blijft?

Verder is het nog verstandig om je Experia Box na te kijken. Omdat het een nieuwe tv-ontvanger is, kan hier ook het probleem bij liggen. Een herstart (uitschakelen en weer inschakelen) is sowieso aan te raden, koppel de tv-ontvanger daarvoor even los van de Experia Box en sluit hem daarna weer aan!

Tot slot, mocht dit allemaal niet werken? Vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 16, 2020

Andere kabel tussen de Experiabox en de tv ontvanger. Of heeft u dat al geprobeerd? 


Maureen12
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2020

Ja dat heb . Zwarte  kabel internet kabel nieuwe hdmi 

Maar niks telkens zelfde fout


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Maureen12 

Hoeveel TV ontvangers heb je in huis? En welke Experiabox heb je?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 17, 2020

Ja dat heb . Zwarte  kabel internet kabel nieuwe hdmi 

Maar niks telkens zelfde fout

Dat is dan niet de originele kabel van KPN. Want die is wit met gele stekkertjes. Zou je die eens willen proberen? Het ene gele stekkertje in het tv kastje en de andere in de Experiabox. Of is die te kort?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2020

Goedemorgen @Maureen12, welkom o het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat niet helemaal goed zie ik! Ik wil aanraden om de originele kabel te gebruiken voor de tv-ontvanger, die witte met gele stekker die Nick hierboven omschrijft. Heb je die nog liggen? 

Verder ben ik benieuwd of je één of twee tv-ontvangers thuis hebt. Indien je er twee hebt, wil je ze dan eens van plek wisselen om te kijken of het probleem meeverhuisd met de tv-ontvanger of op locatie blijft?

Verder is het nog verstandig om je Experia Box na te kijken. Omdat het een nieuwe tv-ontvanger is, kan hier ook het probleem bij liggen. Een herstart (uitschakelen en weer inschakelen) is sowieso aan te raden, koppel de tv-ontvanger daarvoor even los van de Experia Box en sluit hem daarna weer aan!

Tot slot, mocht dit allemaal niet werken? Vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 24, 2020

@Maureen12. ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Is jouw probleem inmiddels opgelost met een originele kabel?


Maureen12
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 25, 2020

Hoi ik hen kpn gebeld en soort van opgelost 

Bedankt  voor de moeite groetjes maureen


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

@Maureen12, oke helemaal goed dat je telefonisch contact hebt gezocht! Hopelijk blijft het nu ook gewoon goed werken!