Skip to main content

Hoi heb van jullie een  nieuw kastje gekregen . En weer kan geen ip adres krijgen 

Deze Melding geef die aan . Wat kan ik hier aan doen?

Andere kabel tussen de Experiabox en de tv ontvanger. Of heeft u dat al geprobeerd? 


Ja dat heb . Zwarte  kabel internet kabel nieuwe hdmi 

Maar niks telkens zelfde fout


Beste @Maureen12 

Hoeveel TV ontvangers heb je in huis? En welke Experiabox heb je?


Ja dat heb . Zwarte  kabel internet kabel nieuwe hdmi 

Maar niks telkens zelfde fout

Dat is dan niet de originele kabel van KPN. Want die is wit met gele stekkertjes. Zou je die eens willen proberen? Het ene gele stekkertje in het tv kastje en de andere in de Experiabox. Of is die te kort?


Goedemorgen @Maureen12, welkom o het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat gaat niet helemaal goed zie ik! Ik wil aanraden om de originele kabel te gebruiken voor de tv-ontvanger, die witte met gele stekker die Nick hierboven omschrijft. Heb je die nog liggen? 

Verder ben ik benieuwd of je één of twee tv-ontvangers thuis hebt. Indien je er twee hebt, wil je ze dan eens van plek wisselen om te kijken of het probleem meeverhuisd met de tv-ontvanger of op locatie blijft?

Verder is het nog verstandig om je Experia Box na te kijken. Omdat het een nieuwe tv-ontvanger is, kan hier ook het probleem bij liggen. Een herstart (uitschakelen en weer inschakelen) is sowieso aan te raden, koppel de tv-ontvanger daarvoor even los van de Experia Box en sluit hem daarna weer aan!

Tot slot, mocht dit allemaal niet werken? Vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!


@Maureen12. ik heb helaas geen reactie meer van je gezien. Is jouw probleem inmiddels opgelost met een originele kabel?


Hoi ik hen kpn gebeld en soort van opgelost 

Bedankt  voor de moeite groetjes maureen


@Maureen12, oke helemaal goed dat je telefonisch contact hebt gezocht! Hopelijk blijft het nu ook gewoon goed werken!


Reageer