Skip to main content
Heel raar ik zit op Jersey (engeland) en krijg ook de melding(Het is helaas niet mogelijk video's te bekijken buiten de EU (500-REF-401)

Volgens mij valt dit wel degelijk binnen de EU



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
Goedemiddag @zeilgek, bedankt voor je bericht!



Het is inderdaad vreemd dat je deze melding krijgt, terwijl je in Engeland bent.. Je hebt wel je locatie ingeschakeld, zodat we kunnen verifiëren dat je in Engeland bent?



Verder ben ik benieuwd welk toestel je gebruikt (merk, versie en besturingssysteem versie), en of je de app al een keer opnieuw geïnstalleerd hebt. Maak je daarnaast gebruik van een VPN verbinding?



Zou je op bovenstaande vragen kunnen antwoorden? Dan ga ik het een en ander nakijken.
Ik kijk via interactieve tv website wat tot nu toe altijd goed ging in frankrijk.

Ik kijk via een windows 10 computer en helemaal geupdated.

verder gebruik ik geen VPN verbinding.

We zijn nu op guernsey met exact hetzelfde probleem.

de locatie instelling zou de boosdoener kunnen zijn , waar is dit in te stellen??

wel raar dat frankrijk wel wordt geaccepteerd.
Hmm oke, welke internetbrowser gebruik je en zou je hiervan de cookies eens willen verwijderen? En misschien kan je een andere internetbrowser proberen als test!



Locatie instellen is per computer anders, maar als je zoekt in de bestanden (links onderin bij menu een zoekfunctie) kom je er volgens mij aardig snel! Het staat in ieder geval onder instellingen bij machtigingen.