Skip to main content

Ik krijg deze fout code. Maar ik kan verder hier niks over vinden. Betekent dit dat de fout bij kpn server zit en niet bij mij?

 

Beste @MilliBean,

Vervelend dat je foutcode kbx-apk-9009 krijgt te zien, zou je de tv ontvanger eens terug willen zetten naar “fabrieksinstellingen”? Daarna eens kijken wat ie dan doet, hoe is de tv ontvanger aangesloten met de modem, bekabeld of draadloos? (WiFi / Draadloze verbindingsset)


@MilliBean ik krijg nou net het bericht dat KPN kampt met een storing op het TV-platform. Omdat KPN nu bezig is met onderzoek naar de oorzaak is er nog geen eindtijd bekend. 


Dank voor je reactie. Heb eerst via mijn iPad ingelogd en toen gekeken. Kreeg de zelfde fout melding. Daarna naar de tv gegaan en ook die stond stil. Maar na 30 seconden deed deze het weer. Toen deed als het weer. Dus opgelost. Dit was zo'n 20 minuten na mijn melding. 👍🏼


Dank voor je reactie. Heb eerst via mijn iPad ingelogd en toen gekeken. Kreeg de zelfde fout melding. Daarna naar de tv gegaan en ook die stond stil. Maar na 30 seconden deed deze het weer. Toen deed als het weer. Dus opgelost. Dit was zo'n 20 minuten na mijn melding. 👍🏼

@MilliBean fijn dat het is opgelost, dan kun je gelukkig weer tv kijken. 👍🏼