Skip to main content

Sinds een paar weken probleem met afspelen Netflix op beide tv’s. Na inladen serie of film start deze maar na 1 seconde krijg ik foutcode tvq-pb-101 (5.6.1) te zien. 

Kijken via laptop of mobiel lukt wel via wifi. Reset uitgevoerd van modem (Experia V8) en tuners (Arris VIP9252) helpen niet. Ook software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd heeft niet geholpen. Snelheid via speedtest is goed. 

Hoi @fjmweijers . Welkom op het forum.

Wat een hinderlijk issue. Hoe zijn die itv-tuners aangesloten? Is dat met netwerkkabels, rechtstreeks vanaf de experiabox? Of zit er een switch of DVS tussen?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Frisse start settopbox doen. Terug naar fabriekinstellingen. Wist oude protocollen waar de boel op vastloopt. Heeft bij ons geholpen. Succes


Frisse start settopbox doen. Terug naar fabriekinstellingen. Wist oude protocollen waar de boel op vastloopt. Heeft bij ons geholpen. Succes

Dit was de oplossing! Eerst bedraad aangelegd wat ook niet hielp en toen las ik je reactie. Enorm blij mee dat het weer werkt! Bedankt!!!