Skip to main content

Goedendag,

 

 

Ik heb precies hetzelfde probleem!, het kast in de slaapkamer geeft steeds dit probleem.

Kastje omgeruild met kastje huiskamer, nu het probleem in huiskamer en niet op slaapkamer!

En nooit deze problemen gehad! en wat ik ook doe “probleemkastje” blijft

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Goedenavond! Goed dat je al geprobeerd hebt om het kastje op een andere TV aan te sluiten. :slight_smile:  Verhuis je ook dezelfde HDMI kabel mee, of gebruik je dan de HDMI kabel van de TV in de huiskamer? Mocht je dezelfde HDMI kabel gebruiken, wil je dan een andere HDMI kabel proberen? Ook de ontvanger resetten wil nog wel eens helpen. Ik hoor je bevindingen graag! 


Nee ik heb niet de HDMI kabel mee verhuisd, alle kabels laten zitten , alleen de kastjes omgewisseld , dus lijkt mij het probleem niet aan de HDMI te liggen. En ook het resetten van de ontvanger geen resultaat.

 

Vriendelijke groet,


Helder. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je gegevens? Als je daarin bij Persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld ook het serienummer wilt zetten van de ontvanger waar het om gaat kan ik op onderzoek uit. Werkt de ontvanger voor de rest wel goed? Met Terugkijken, live TV kijken of On Demand programma's zijn er geen problemen? Komt deze foutcode bij meerdere programma's in beeld op Netflix, of steeds bij één specifiek programma? In het laatste geval hoor ik graag om welk programma het gaat.


The Politician en bv Hjem til Tui .  ( alleen op netflix dit probleem )

netflix storing

Type 4k set top . ZXV8001 . SN 384246004008

Alle handelingen reeds uitgevoerd die bij code hoort rechts onder in beeld van de TV  en profiel aangevuld .  vrgr


Super, dankjewel! Ik heb de ontvanger van het netwerk afgemeld, ik hoop niet dat dit ongelegen kwam. :grimacing: Je kunt hem weer aanmelden door je iTV abonneenummer en pincode in te voeren (deze heb ik voor de handigheid ook naar je toe laten mailen). De ontvanger meldt zich dan opnieuw op ons netwerk aan en ik ben heel benieuwd of je deze foutmelding dan nog steeds krijgt. 


Dank,

 

Ik laat van me horen als het probleem er nog is, en anders is geen bericht goed bericht.

Met vriendelijke groet,:thumbsup:


Afgesproken! :smile:


Hallo,

 

Vandaag dacht ik even wat progamma’s terug te kijken en dat werkt ook niet meer? En toen dacht ik dan maar Netflix en helaas weer het zelfde probleem nog steeds.

 


Ik begrijp dat het alleen maar erger wordt, @bkreyns . Daar moeten we wat mee, lijkt me. Dit kan zeker niet de bedoeling zijn.

Je kunt nu ook geen programma's terugkijken? Wat voor melding krijg je? Hoe is jouw tuner aangesloten op de experiabox? Rechtstreeks met een kabel of zit er misschien een switch of een draadloze verbindingsset tussen? 


 


Het probleem is alleen van boven naar beneden mee verhuist, kabels heb ik niet verwisseld. Ook is het probleem er nooit geweest, dus wel een beetje vaag dat het er nu wel is. Boven werkt alles naar behoren ook het terug kijken. Persoonlijk denk ik toch eens aan vervanging van het probleem kastje.


Het zou goed kunnen dat het kastje kapot is maar als ik de stappen in mijn analyseprogramma doorloop maakt het systeem er een ticket voor aan, @bkreyns . Er zal op korte termijn contact met jou gezocht worden. Als de achterliggende afdeling ook het idee heeft dat het kastje de geest aan het geven is, zullen zij een nieuwe sturen. We zitten net tegen het weekend dus ik vermoed dat dat maandag gaat worden.  Laat je weten hoe het afloopt?

 


Kreeg zo juist weer een melding (ging een beetje snel ) maar naar even heen en weer van zender te hebben gewisseld was er weer beeld. Of was het KPN die naar mijn modem keek ? Ik wacht af in wat de oplossing gaat worden.  Vrgr


Excuus, @bkreyns . Dat was ik. Ik zat op afstand met je experiabox te rommelen, sorry. Het was noodzakelijk om een ticket aan te maken. 


Oké :thumbsup:


Vandaag de nieuwe set top box ontvangen en zover het zich laat aanzien doet alles het weer, dus probleem zat toch in het kastje. ( nu gelijk druk met alles terug kijken :grinning: )

 

Tot zover..DANK


Dank voor de update, @bkreyns . Ik ben blij dat het hiermee opgelost is! Ik hoop dat je wat vrije dagen hebt zodat je alles kunt inhalen! Veel kijkplezier. :-)