Skip to main content

oude tv ontvanger ingeruild voor nieuwe, maar kan niet opstarten want foutcode 64.

Hoe lang duurt dit voordat het wel kan. Nieuwe tv ontvanger  ontvangen op 22/4!

Heb je hier gekeken wat foutcode 64 inhoudt en de oplossing is?


Ik denk dat de oude nog niet is afgemeld, want hieronder wordt gezegd dat je teveel TV ontvangers hebt:

@bartvel hoeveel TV ontvangers heb je? En wat is jou maximale bandbreedte op jou adres?


Ik heb 2 tv ontvangers. Allebei dus omgeruild voor een nieuwe. Mijn abonnement is ook voor 2 tv ontvangers. Ik denk dat de oude dan ook niet is afgemeld. Zit er dan zoveel dagen (tijd) tussen?

 


Ik heb 2 tv ontvangers. Allebei dus omgeruild voor een nieuwe. Mijn abonnement is ook voor 2 tv ontvangers. Ik denk dat de oude dan ook niet is afgemeld. Zit er dan zoveel dagen (tijd) tussen?

Ik denk dat je even KPN moet bellen op: 0800 - 04 02, en dan vragen naar een ‘medewerker spreken, die kan de ontvangers uit jou profiel halen. Als dat is gebeurd kun je de 2 TV ontvangers opnieuw aanmelden met jou abonnementsnummer en pincode. 


Goedemorgen @bartvel, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat lijkt niet helemaal goed te gaan met je nieuwe ontvangers! Heb je inmiddels al telefonisch contact gehad en is het opgelost? Zo ja, dan hoor ik het graag. Indien dat nog niet gedaan is, help ik je ook graag verder. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummers van de twee nieuwe ontvangers? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen. Dan duik ik even de systemen in om het recht te zetten!


@bartvel, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? Of is jouw probleem inmiddels opgelost?


Inmiddels gebeld met KPN en probleem uitgelegd. Oude tv ontvanger bleek nog ingesteld. Nu om laten zetten naar nieuwe en tv kijken is weer mogelijk.


Inmiddels gebeld met KPN en probleem uitgelegd. Oude tv ontvanger bleek nog ingesteld. Nu om laten zetten naar nieuwe en tv kijken is weer mogelijk.

Wat fijn dat het is opgelost @bartvel, veel plezier met TV kijken.


Top @bartvel! Bedankt ook voor je terugkoppeling in deze :wink:


Reageer