Skip to main content

BAM! 

Stipt om 04:00 uur blijft het beeld weer hangen. Dit keer wel met foutcode namelijk: 'stb-nmc-400' wat inhoud dat de verbinding van de mediabox met de modem is verbroken. Ook lijkt het internet niet te werken en vanzelfsprekend is er natuurlijk weer geen onderhoud of storing bekend op de website van KPN. Ik ben hier zo klaar mee.

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt i.v.m. andere foutcode

Denk je nu echt als er een storing is dit direct ergens vermeld staat, eerste prioriteit word om dat op te sporen, te beoordelen en op te lossen, als het een langdurige storing word komt het pas op de storings-pagina terecht, kan wel een aantal uren overheen gaan.


BAM! 

Stipt om 04:00 uur blijft het beeld weer hangen. Dit keer wel met foutcode namelijk: 'stb-nmc-400' wat inhoud dat de verbinding van de mediabox met de modem is verbroken. Ook lijkt het internet niet te werken en vanzelfsprekend is er natuurlijk weer geen onderhoud of storing bekend op de website van KPN. Ik ben hier zo klaar mee.

Excuus, blijkbaar heeft mijn vrouw een paar dagen terug een bericht gehad van onderhoud. Welleswaar van Telfort, ondanks we al een aantal maanden 'gelukkig' lid zijn van KPN.

 


.