Skip to main content

Sinds een maand om de haverklap de code stb-nmc-400 verbinding zender verbroken. Vandaag al 4 keer. Alles al geprobeerd, resetten modem, resetten tvbox, alle stekkers eruit,  alle stroom eraf. Niets helpt!! Sinds de overstap van telfort naar KPN alleen maar problemen. Elke dag 5 a 6 keer foutcode. Na resetten doet hij t weer even en dan weer staat alles vast.

Hoi @Roosburg . Welkom op het forum.

Gebeurt dit volledig willekeurig? Of ben je op dat moment met een bepaalde handeling bezig?

Hoe is jouw tuner aangesloten? Zitten er nog switches of draadloze verbindingsets tussen?


Ja dat gebeurd willekeurig. Ik heb geen draadloze verbinding set en ook geen switches. 


Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven?


Profiel heb ik ingevuld.


@Roosburg .  Helaas is het voor mij nu heel lastig om hier een conclusie aan te verbinden.

De foutcode kan verschillende dingen betekenen. Meestal moet je het in de bekabeling zoeken maar in jouw geval lijkt dat verder netjes op orde.

Nu we dat een beetje hebben uitgesloten lijkt het er op dat je onder een algemene storing valt, die we momenteel druk proberen op te lossen.

De voortgang daarvan kun je hier volgen: