Skip to main content

Om het half uur komt er een foutcode op tv in beeld. Continu stb nmc 400 en dan doet hij het weer. Sinds 2 dagen nu. 

Alles geprobeerd maandag komt er een monteur.

Alles valt weg op modum gaan dan de lampjes uit en gaat dan weer opstarten.

 

Is hier echt niks aan te doen voor maandag. 

Zoon maakt nu huiswerk op telefoon en volgde school zo en netjes data extra gehad van kpn voor telefoon  maar dat werkt niet zo makkelijk helaas.

 

Dacht wie weet heeft iemand het ook gehad en is het opgelost.

 

Eerdere topics kan ik alleen lezen over update misschien kan mijn v8 box het niet aan? 

 

Gebeurd niet tijdens pauzeren komt voor op elke zender. Modum kastje lijkt opnieuw op te starten om half uur soms langer vaak korter

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Nico1981 welkom op ons forum en goed dat je jouw bericht hier plaatst. Als alle lampjes op de Experia Box uit gaan, dan zit het niet in het thuisnetwerk, maar dit kan door de Experia Box worden veroorzaakt, of door de verbinding tussen de Experia Box en de centrale. Heeft de monteur het probleem op kunnen lossen, of ervaar je op dit moment nog problemen? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. Zou je dan ook alvast jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je aan de slag!


Hoi. 

Bedankt voor de reactie. Foutcode is inmiddels opgelost. 

Eerst werd gedacht aan modem of gel naad of iets dergelijks. Heb nu een nieuwere versie modem echter probleem lag in de verdeelkast.

Blijkt een oude verdeelkast te zijn koper met bouten. 1 van de bouten was los waardoor iets los zat en slechte verbinding kreeg. Er is nu gesoldeert en probleem is verholpen. Monteur was top.

Ik had dit bericht geplaatst omdat ik 3 andere antwoorden kreeg van telefoonistes. En het probleem eerder zag voorbij komen op site maar kon antwoord niet vinden.

 

Blij dat het opgelost is je gaat toch aan jezelf twijfelen door de antwoorden ondanks dat je weet nergens aangezeten te hebben. 

 

Bedankt voor reactie. 

 

Mvg 

Nico


Bedankt voor de update. Als je steeds een ander antwoord krijgt, dan kan ik me goed voorstellen dat er twijfels ontstaan. Ik ben blij om te lezen dat de monteur het probleem op heeft kunnen lossen. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder. :relaxed: