Skip to main content

laatste dagen weer erg  

kpn experia box v10a en hmd 2260v2

jullie telefoniste zegt dat mee valt  geen problemen meer naar updates  en geen bijzonder dingen

kpn manger kan niks je moet kpn bellen  voor hulp en technische storing kunnen uw niet helpen

meerder keren contact gehad steeds een andere verhaal , belachelijk kan monteur bellen maar wel gratis of betalen ik zeg kwaad jullie software waarom zo ik betalen

ben wel eens klaar mee

Hoi @SanderBroere. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze foutcode steeds te zien krijgt. De foutcode ‘verbinding met zender verbroken stb-nmc-400’ geeft aan dat de verbinding tussen tv ontvanger en het tv netwerk (tijdelijk) verstoord is. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Daarnaast zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt.


Hoi @SanderBroere. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je deze foutcode steeds te zien krijgt. De foutcode ‘verbinding met zender verbroken stb-nmc-400’ geeft aan dat de verbinding tussen tv ontvanger en het tv netwerk (tijdelijk) verstoord is. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Daarnaast zou ik je willen vragen om de tv-ontvanger een keer te resetten. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt.

ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het resetten van de tv-ontvanger het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Mijn v10 stuk  deze nieuwe 

 


Hoi @SanderBroere . Ik snap je berichtje niet helemaal. Is jouw modem stuk? Zo ja, wat precies?