Skip to main content

Sinds een paar dagen krijg ik deze foutcode tijdens het tv-kijken nadat het beeld wegvalt.

Ik heb dan ook geen wifi meer op mijn tablet.

Ik heb alles wat KPN op de website adviseert te doen gedaan maar het beeld blijft wegvallen.

Voor ik ga bellen met de helpdesk:  iemand de ultieme tip?

Alvast bedankt, m vr gr

 

Geen verbinding met het netwerk betekend dit.

Zie hier en eventueel ook Zie hier voor meer informatie. 


Dat was mij wel duidelijk, Joop. En, zoals gezegd, heb ik alle tips op het forum gelezen en opgevolgd maar niets helpt afdoende.  De storing treedt steeds opnieuw op.

Toch bedankt voor je reactie


Goedemorgen @yntsje, zoals @joop2011  al noemde is deze melding eigenlijk de algemene melding dat je ontvanger geen verbinding heeft met ons. 
Kun je toelichten hoe je ontvanger(s) aangesloten zitten op je experiabox, hoe je je netwerk verder ingericht hebt en hoe de lampjes op je apparaten branden op het moment dat je deze storing ervaart?


Goedemorgen Thomas,

Dank voor je reactie.

De ontvanger (1) en het netwerk zijn geïnstalleerd door een KPN-installateur. Sorry, ik ben geen techneut.

Op dit moment heb ik geen storing dus kan ik nu ook niet aangeven welke lampjes branden tijdens de storing maar ik meen me te herinneren dat op het modum een blauw lampje brandde, ipv groen (?)

M vr gr


Bedankt voor je toelichting en gegevens @yntsje, ik heb de lijn meteen even uitgelezen. Ik zie dat de afgelopen dagen je verbinding meermaals weggevallen is, dit duidt op een probleem. Vandaag lijkt hij wel stabiel en het systeem kijkt helaas alleen naar de huidige dag.

Ik wil je eigenlijk vragen hierover eens contact op te nemen op het moment dat zich dit voor doet .Hierover kun je met ons bellen (op 0800-0402) of chatten via www.kpn.com/service , daar heb je meteen contact en kan er iemand op het moment even met je meekijken.
Hier via het forum ben ik helaas niet altijd aanwezig en kan een reactie soms wat langer duren.

Wil je ons laten weten hoe het afloopt?


Goedemorgen Thomas,

Het klopt inderdaad dat ik gisteren en vandaag, tot nu toe, geen problemen heb gehad.

Ik hoop dat het probleem opgelost is, anders ga ik zeker bellen.

 

Bedankt voor je hulp en een fijne dag.

M vr gr