Skip to main content

Ik heb al twee dagen van alles gedaan. Na herstart modem, na uit- en aanzetten ontvanger, na even van zender verwisselen, komen beeld en geluid weer prima terug,. Echter na een tijdje, variërend van 1 minuut tot 10 minuten, komt dezelfde foutmelding. 

 

*admin: afgesplitst

Ik heb het idee dat deze foutmelding enorm aan het toenemen zijn. Ook bij mensen die nooit problemen hadden.


Ik heb het idee dat deze foutmelding enorm aan het toenemen zijn. Ook bij mensen die nooit problemen hadden.

Inderdaad,

Heb jij ook dit probleem dan?

Ik heb op dit moment helemaal geen itv(modem werkt niet...) Dus geen flauw idee of het hier ook zou spelen.


Ik heb het idee dat deze foutmelding enorm aan het toenemen zijn. Ook bij mensen die nooit problemen hadden.

Inderdaad,

Heb jij ook dit probleem dan?

Ik heb op dit moment helemaal geen itv(modem werkt niet...) Dus geen flauw idee of het hier ook zou spelen.

Nee nu niet en niet in deze maten maar af en toe.

Maar ik zie deze foutcode vaak voorbij komen.


Hoi @Booycot, welkom op ons forum!
Kun je toelichten hoe je de TV ontvanger verbonden hebt met de experiabox? Wat voor netwerkapparatuur gebruik je verder?

@slingshot en @martijn197108  deze melding komt vaak voor omdat dit de standaardmelding is als je ontvanger verbinding verliest met je experiabox.
Specifiek in de wintermaanden zien we deze melding vaker voorbij komen met de draadloze verbindingssets en het lichtnet wat nu zwaarder belast wordt dan in de zomermaanden.


Ik heb op het netwerk aangesloten één computer, een laptop (draadloos Wifi) en een oude iPad (draadloos)

Sinds enkele dagen is het probleem niet meer opgetreden. Dus ik ga ervan uit dat Thomas gelijk heeft en het te maken heeft met tijdelijke overbelasting.